بانک سپه
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

اغلب اين مساله بايد تضمين شود که يک پيغام فقط ميتواند بانک سپه توسط کساني خوانده شود که پيغام براي آنها ارسال شده است و ديگران اين اجازه را ندارند. روشي که تامين کننده اين مساله باشد "رمزنگاري" نام دارد. رمزنگاري هنر نوشتن بصورت رمز است بطوريکه هيچکس بغير از دريافت کننده موردنظر نتواند محتواي پيغام را بخواند.


2-2 بانک سپه تکنولوژي پيشرفته تائيد کردن (Authentication)..................25
2-3- ارزش منصفانه بانک سپه و ویژگی اقتصادی آن:

يک گواهينامه ديجيتالي يک فايل ديجيتالي است که به صورت رمزگذاري شده اي حاوي اطلاعاتي از قبيل کليد عمومي و ساير اطلاعات دارنده خود است. دارنده مي بانک سپه تواند يک شخص، يک شرکت، يک سايت و يا يک نرم افزار باشد. مانند يک گواهينامه رانندگي که عکس صاحب خود را به همراه ساير اطلاعات در مورد دارنده آن، شامل مي شود، يک گواهينامه ديجيتالي نيز يک کليد عمومي را به اطلاعاتي در مورد دارنده آن متصل مي کند.

سلام من از اول با دایل آّب کار بانک سپه میکردم راضی بودم !!!!!
بسته آوا و نما سرویس MMSهمراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . مشترکین با خرید این بسته به مبلغ 30.000 ریال می توانند بانک سپه در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.نحوه فعالسازی بسته آوا و نما

Motorolaمسیر زیر رو بانک سپه دنبال کنید :
بانک سپه

ت ثثت هي بانک سپه ضسس ايي اطلاػات ضاهل :
• محدود کردن ارتباطات به بيرون به «فقط خواندني»: اين عمل از نوشتن فايل هاي محرمانه شرکت به سرورهاي FTP خارج از شبکه داخلي بانک سپه توسط کاربران جلوگيري مي کند.

بانک سپه
بانک سپه
به‌نظر می‌رسد RIM کاستی‌هایی را که در پلی‌بوک‌های قبلی به چشم می‌خورد، رفع نکرده ‌است. پلی‌بوک هنوز هم برای افزايش ظرفيت حافظه امکاناتی ندارد. نسخه جديد سازگار با 4G LTE نيز که در بالا به آن اشاره ‌شد، تنها 32 گيگابايت فضای ذخيره‌سازی دارد. کاربران اسمارت‌فون‌های بلک‌بری هم با مشکل کمابيش مشابهی مواجه هستند. موضوع ديگر اين است که سيستم‌عامل PlayBook OS بدقلقی‌های خاص بانک سپه خود را دارد. البته همان‌طور که قبلاً اشاره‌شد، پردازنده دستگاه از يک گيگاهرتز در مدل پيشين به 1.5 گيگاهرتز در نسخه جديد افزايش پيدا کرده‌است و همين امر باعث شده‌ تا بعضی از برنامه‌ها، مثل ويدیوهای فلش، که اجرايشان بار پردازشی به نسبت زيادی را می‌طلبيد، روان‌تر از قبل اجرا شوند اما در موارد ديگر هنوز ايرادهایی وجود دارد و برای مثال، هنگام بازديد از سايت‌هایی که در آن‌ها چندين اسکريپت همزمان در حال اجرا بود، مرورگر چندين‌بار دچار خطا شد. خود سيستم‌عامل گاهی در پاسخ به درخواست‌های ساده‌ای مانند فشردن يک دکمه يا انتخاب جایی برای نوشتن متن مکث‌ می‌کرد. به‌نظر می‌رسد مديريت برق دستگاه هم ضعف‌هایی دارد. ما شب هنگام پلی‌بوک‌مان را که کاملاً شارژ شده بود،
1-3 معرفي بانک سپه و اصطلاحات
ضٍؼيت حساب ضرع كتاب ضا ت يٍ تح يَل هي ز سّ. بانک سپه
اين درست است بانک سپه كه هدف بيشتر حملات كامپيوتر هايي است كه سيستم عامل ويندوز شركت مايكروسافت روي آنها نصب شده است، اما حملاتي كه عليه سيستم عامل هاي مكينتاش و لينوكس صورت مي گيرند كم نيستند. بعضي از متخصصين پيش بيني مي كنند. كه مشكل ويروس ها در سيستم عامل هاي مكينتاش از اين هم بدتر شود، چون سيستم عامل X مكينتاش از نسخه اي از يونيكس استفاده مي كند. و هر چند اين سيستم عامل هم ابزار هاي امنيتي خود را دارد ولي نفوذ به آن غير ممكن نيست.
طرح مفهوم بکارگیری ارزش‌های منصفانه در مفاهیم حسابداری و تجزیه و تحلیل عمده نسبت به ان برای اولین بار در سال 2001 توسط Nobds مطرح شد و پس از آن Plantin و همکاران (2005) و پنمن (2006) اقدام به توصیف‌های اضافی در نمایش مفاهیم عمیق و منفی از ارزش‌های حسابداری و اندازه‌گیری آن مطرح نمودند. در سطح مفهومی (بدنبال آن‌هان نهادهای IASB و FASB) عنوان نمودند که حسابداری ارزش‌های منصفانه قرار است به تولید اطلاعاتی با درجه‌ای بالاتر و سطحی مناسب‌تر از سودمندی اطلاعات برای تصمیم‌گیری و در نتیجه ارتباط داده‌های حسابداری و نتایج ارائه اطلاعات مفید برای سهامداران و سرمایه‌گذاران است و به عنوان یک نتیجه از مفهوم مذکور سرمایه‌گذاران برای تحصیل یک دیدگاه ارزشمندتر از خوب بودن وضعیت سازمان اقدام به استفاده از این اطلاعات می‌نمایند اما از طرفی دیگر اضافه نمودن و یا تغییر در ارزش دارایی‌ها برای استفاده‌کننده انگیزه‌هایی را برای کاهش اعتبار گزارشگری‌های مالی را افزایش می‌دهد. بطوریکه اگر ارزش منصفانه بتواند معیار صحیحی برای ارزشگذاری به بانک سپه استفاده‌کننده ارائه نماید عملاً نقش بی‌طرفی خود را از دست داده است بطوریکه اگر تغییرات قیمت در بازار شدید باشد اندازه‌گیری ارزش منصفانه را صرفاً می‌توان براساس برداشت‌ها و قضاوت‌های ذهنی و مفروضات آن برآورد و تعیین نمود که این موضوع در نهایت می‌تواند به عنوان یک ابزاری تحت عنوان جعبه سیاه برای تعیین میزان درآمد و سودآوری بنگاه در اختیار مدیریت قرار گیرد که در هر زمان قابل دستکاری و تغییر است. بنابراین مخالفان استفاده از ارزش‌های منصفانه بر این باورند که ارزشگذاری رویدادهای مالی براساس ارزش‌های منصفانه و جاری باعث ایجاد سرعت در بحران مالی شده است و با تأثیرگذاری بر اطلاعات مالی شرکت‌ها عملاً وضعیت آن‌ها را وخیم‌تر کرد بطوریکه انتقاد نسبت به این فرآیند گزارشگری عملاً از بخش بانکداری شروع گردید بطوریکه رئیس انجمن بانکداران امریکا (2008) عنوان نمود مشکلات موجود در بازارهای مالی امروز را که ناشی از عوامل مختلف می‌باشد می‌توان تا حدودی شناسایی نمود بطوریکه یکی از عوامل کلیدی ناشی از آن که منجر به تشدید این بحران شده است به رسمیت شناختن حسابداری ارزش‌های منصفانه است.

بانک سپه

۱۲۸/۱۲۸ ۳۸۹,۰۰۰ بانک سپه
اگر سرعت اینترنت خوبی دارید از حالت «گشت و گذار محرمانه» استفاده کنید. برای فعال کردن این حالت در فایرفاکس در منوی Tools روی گزینه Private Browsing Windows کلیک کنید. در پنجره بانک سپه بعد روی دکمه Start Private Browsing کلیک کنید. با این کار تمام Tab های فعلی فایرفاکس تان بسته می شوند و پنجره Private Browsing باز می شود. پس از گشت و گذار در اینترنت زمانی که پنجره را می بندید، تمام تاریخچه، کوکی ها و هر فایل دیگری که در زمان وبگردی محرمانه ذخیره شده است، پاک می شوند و در آخر Tab های فایرفاکس عادی تان باز می گردند.

• برداشتن Headerهاي ناشناس: پراکسي HTTP ، از headerهاي HTTP که از استاندارد پيروي نمي بانک سپه کنند، ممانعت بعمل مي آورد. يعني که، بجاي مجبور بودن به تشخيص حمله هاي برپايه علائمشان، پراکسي براحتي ترافيکي را که خارج از قاعده باشد، دور مي ريزد. اين رويکرد ساده از شما در مقابل تکنيک هاي حمله هاي ناشناس دفاع مي کند.
• فریب نیجریه بانک سپه
• از روش هاي امنيتي استفاده كنيد- از پسورد و رمز گذاري اطلاعات استفاده كنيد. و مطمئن شويد از اطلاعات خود پشتيبان گيري كرده بانک سپه ايد، تا در صورت گم شدن حافظه فلش تان دچار دردسر نشويد.

4. Cipher بانک سپه Preferences
امانت دادن بانک سپه کتاب
موضوع ديگري كه از سوي كاربران بسيار اهميت دارد، هزينه و كيفيت سرويس‌هاي 4G است. مقرون‌به صرفه‌ بودن سرويس‌ها در كنار ارائه كيفيت بسيار بانک سپه خوب، عامل‌هایی هستند كه مي‌توانند كاربران را به استفاده از دستگاه‌ها و سرويس‌هاي 4G تشويق و ترغيب کرده يا برعكس آن‌ها را فراري و منزجر کنند و استفاده از نسل چهارم شبكه‌هاي موبايل را چندين سال ديگر به تعويق بياندازند. در اين شرايط حتي شركت‌هاي سرويس‌دهنده نيز تمايلي به توسعه زيرساخت و شبكه‌هاي خود براي استقبال از 4G ندارند. زیرا در حال حاضر با استفاده از سرويس‌هايي كه ارائه مي‌دهند، صددرصد كاربران راضي بوده و از اين سرويس‌ها استفاده مي‌كنند.
1- هيچگاه اطلاعات كاربري خود را از طريق يك درخواست يا فرمي بانک سپه كه با ايميل دريافت كرده ايد وارد نكنيد.
سيستم بانک سپه هاي متعددي براي "اعتبار سنجي " تاکنون طراحي و عرضه شده است . اکثر سيستم هاي فوق از زيست سنجي براي تعيين اعتبار استفاده مي نمايند. در علم زيست سنجي از اطلاعات زيست شناسي براي تشخيص هويت افراد استفاده مي گردد. برخي از روش هاي اعتبار سنجي مبتني بر زيست شناسي کاربران ، بشرح زير مي باشند :

ضطح: ايى زاز تطا ي بانک سپه شخيض ضغل كاضتطاى ػض مي تاضس .
به‌عنوان نخستین فریب اینترنتی، حقه نیجریه‌ای هم چنان پرطرفدارترین شیوه کلاهبرداران است. در این حقه به شما قول یک جایزه و یا ارائه درصدی از پول کلانی داده می‌شود که قرار است آن را از کشور نیجریه خارج کنید. معمولاً در ابتدا از شما خواسته بانک سپه می‌شود تا یک مبلغ اولیه را برای پوشش هزینه‌های بانکی ارائه دهید. مسلم است که به محض دادن پول کلاهبرداران غیب می‌شوند.


b) کامپيوتر آليس رمزگذاري را محاسبه مي کند. (پيغام به يک تابع عمومي جهت رمزگذاري برده بانک سپه مي شود). اين تابع توسط کليد خصوصي آليس رمزگذاري شده است (در اين حالت آنرا کليد امضا مي خوانيم).
8- رمز PIN وارد شود. Insert بانک سپه Pin Code
oبرنامه اپلت Applet: اين برنامه بر روي سيم کارت نصب مي شود و در واقع نسخه متناظر از برنامه در اختيار کاربر است. اين برنامه بصورت آفلاين کار مي-کند وليکن براي به¬روز رساني آن از بستر اپراتور تلفن همراه مانند پيم کوتاه امن قابل استفاده مي باشد. o زير سيستم مدیریت کاربران Administration: این بخش وظیفه تعريف و به روز رساني وضعيت کاربر را دارد. بنابراين، نقطه شروع براي تعريف يک کاربر، براي استفاده از سرويس رمز يکبار مصرف اين زير سيستم مي باشد. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم بارگذاري اپلت Applet Loader: اين بخش مکان نصب و به روز رساني اپلت تحت سيم کارت را فراهم بانک سپه می سازد. با توجه به اينکه اين سيستم تحت وب مي باشد
• مشخص کردن بيشترين تعداد دريافت‌کنندگان پيام: اين اولين سطح دفاع عليه اسپم (هرزنامه) است که اغلب به صدها يا حتي هزاران دريافت‌کننده ارسال بانک سپه مي‌شود.
3-فایل‌های ضمیمه ایمیل (Email attachments ممکن است همراه یک ایمیل فایلی باشد که اگر آن بانک سپه را باز کنید، تروجان منتقل شود.)

كطزى بانک سپه زض سيستن log in ضرع تا هطاجؼ ت سيسن كتاترا ك زض كتاترا جٍ زَ زاضز
خرید آنلاین شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا این سایت جهت فروش شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا راه اندازی شده است.ازاین پس می توانید به راحتی از هر کجا ، بانک سپه هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز سیم کارت خود را شارژ کنید. با استفاده از خدمات این سایت می توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با مبالغ اعتباری

بانک سپه در اين قسمت به معرفي سرويس اول، يعني Authentication، مي‌پردازيم.
InstantSSL يک Web Server Certificate است که اجازه مي دهد مشتريان و وب سايتها بتوانند يک تجارت الکترونيک (e-commerce) ايمن با اتصال کد گذاري شده SSL برقرار کنند. InstantSSL Web Server Certificateها با 98% مرورگرها سازگار بانک سپه هستند.

بطور مختصر مي‌توان اين مزايا را اينگونه بيان کرد؛ پراکسي‌ها به شما کمک مي‌کنند که شبکه‌تان را با امنيت بيشتر، موثرتر و اقتصادي‌تر مورد استفاده قرار دهيد. بهرحال در ارزيابي يک فايروال، اين مزايا به فوايد بانک سپه اساسي تبديل مي‌شوند که توجه جدي را مي‌طلبند.
در پروتکل WEP، کد CRC رمز بانک سپه نمي‌شود. لذا بسته‌هاي تأييدي که از سوي نقاط دست‌رسي بي‌سيم به‌سوي گيرنده ارسال مي‌شود بر اساس يک CRC رمزنشده ارسال مي‌گردد و تنها در صورتي که نقطه‌ي دست‌رسي از صحت بسته اطمينان حاصل کند تأييد آن را مي‌فرستد. اين ضعف اين امکان را فراهم مي‌کند که نفوذگر براي رمزگشايي يک بسته، محتواي آن را تغيير دهد و CRC را نيز به دليل اين که رمز نشده است، به‌راحتي عوض کند و منتظر عکس‌العمل نقطه‌ي دست‌رسي بماند که آيا بسته‌ي تأييد را صادر مي کند يا خير.
۴-از طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه بانک سپه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر بانک سپه را مطالعه نمایید:
۱۱ درخواست تنظیمات بانک سپه MMS (پیام چند رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
در حالیکه عده‌ای بر این بانک سپه مدل انتقاد می‌کردند و مشکلات آن را بصورت اغراق‌آمیز اعلام می‌نمودند سؤال مهم این است که آیا مدل حسابداری ارزش منصفانه اطلاعات مفیدتری را در مقایسه با مدل بهاء تمام شده تاریخی برای استفاده‌کننده مهیا می‌کند؟ جواب این پرسش بله است که از جمله عوامل مهم در این ارتباط:
این بانک سپه مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت "کره زمین" نشان داده شده است. رایانه دستی (PDA) و GPRS

۷ منوی بانک سپه خدمات ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳#
۲۱ طرح‌های تعرفه بانک سپه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
بسياري از سازمان بانک سپه ها از اينترنت براي انتقال فايل هاي ديتاي بزرگ از جايي به جايي ديگر استفاده مي کنند. در حاليکه فايل هاي کوچک تر مي توانند بعنوان پيوست هاي ايميل منتقل شوند، فايل هاي بزرگ تر توسط FTP (File Transfer Protocol) فرستاده مي شوند. بدليل اينکه سرورهاي FTP فضايي را براي ذخيره فايل ها آماده مي کنند، هکرها علاقه زيادي به دسترسي به اين سرورها دارند. پراکسي FTP معمولاً اين امکانات را دارد:
خدمات بانکداری همراه ایرانسلبا استفاده از سرویس « خدمات بانکداری همراه »، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند: خرید بانک سپه شارژ پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...) اخذ موجودی حساب اخذ صورت حساب تا ۵ تراکنش آخر
خرید کارت اینترنتثبت نام . کد دستوری #۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. . منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک بانک سپه باشید.. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنید.
-هم وزارت بازرگاني از طرف هيئت دولت موظف است امکان راه‌اندازي مراکز ايجاد و صدور گواهي ديجيتال که استفاده از امضاي بانک سپه ديجيتال را عملي مي‌کند فراهم کند که هم اکنون اين کار را مي‌کند و هم بانک‌ها مشغول ايجاد يک مرکز صدور گواهي هستند.

13. Certificate بانک سپه Authority

براي اين که يک امضاي الکترونيکي از نظر قانوني به رسميت شناخته شود بايد توسط مراکزي بانک سپه گواهي شود.

بانک سپه


بانک سپه
اینترنت پهن بانک سپه باند بیسیم:
بانک سپه
بانک سپه
نحوه اطلاع از باقیمانده بانک سپه اعتبار :
نحوه حفاظت بانک سپه

•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید..از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# بانک سپه [yes/OK]چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
امضاي ديجتالي زيربناي امنيت تبادلات بانک سپه الکترونيکي
چگونه می‌توان از جیرینگ استفاده نمود؟برای استفاده از خدمات جیرینگ تنها به یک گوشی تلفن‌همراه و سیم‌کارت همراه‌اول نیاز دارید. خدمات جیرینگ نیازمند داشتن حساب بانکی نیست و از روش‌های مختلف می‌توان پول بانک سپه به جیرینگ واریز نمود. ثبت‌نام در جیرینگ رایگان است و از وجه واریزی در جیرینگ می‌توان برای کلیه امور مالی روزانه استفاده نمود.نکته: در حال حاضر این سرویس تنها برای مشترکین همراه اول (اعتباری و دائمی) ارایه می شود.
بانک سپه
735/4252922 بانک سپه
ه ثٌغ: زيتا تيس بانک سپه .
6. Public بانک سپه Key
حذف بانک سپه از "فهرست طلایی" *140*3*4*2*شماره#[YES/OK]
آزضس هحل كاض – آزضس بانک سپه هحل سك تًَ – تاضيد ػض يَت(
۱۴ ثبت شماره در بانک سپه فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#
- بانک سپه پاسخ هاي جعلي

بانک سپه
نکات مهم از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را انتخاب نمایید. در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره بعد منتقل نمی شوددر صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس قبلی رزرو می شود و پس از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.در صورتی که اینترنت شما قطع شده است و برای خرید آن لاین بانک سپه نیاز به اینترنت دارید می توانید از شرکت 44872553 یا پشتیبانی 83852 در خواست اتصال موقت نمایید یا خارج از ساعت اداری با شماره 1471600-0936 تماس بگیرید. راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو شتابچنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی زیر را به دقت مطالعه نمایید:همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز می باشد: .شماره کارت: کد 16 رقمی روی کارت بانکی شما شماره کارت شما می باشد





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: